#1 2011-01-28 04:58:50

 Skavenloft

Packlord z Moulder

31451185
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2011-01-27
Posty: 34
WWW

Lista Klas

KLASY WYMAGAJĄCE PRZECIĘTNEJ HISTORII
Czyli w zasadzie każdy może wziąć je bez szczególnych kombinacji...

Oficjalne:
Factotum - Totumfacki. Niewyobrażalnie wszechstronny i elastyczny poszukiwacz przygód, zdolny odnaleźć się w kazdej - nawet najtrudniejszej, sytuacji.
Artificer- Artefakciarz. Postać skupiona na tworzeniu i zaklinaniu przedmiotów.
Barbarian - Barbarzyńca. Postać skupiona na napierdalaniu w starym stylu.
Nonlinear Fighter - Wojownik. Całkowicie zastępuje zwykłego wojownika. Posiada umiejętność zmiany atutów zależnie od potrzeb. Traci tę umiejętność zyskując więcej niż jeden poziom w klasie innej niż Nonlinear Fighter.
Ranger - Łowca/Tropiciel. Świetna baza pod łucznika lub dual-wield'era.
Wizard - Mag/Czarodziej. Standardowy czarodziej z opasłą księgą pełną dziwnych zapisków.
Sorcerer - Czarownik/Zaklinacz. Po co komu księga, skoro można wyklepać parę czarów na pamięć i ciskać gdzie popadnie.
Warlock - Czarnoksiężnik. Po co się uczyć czarów na pamięć, skoro można po prostu napierdalać czystą mocą.
Hexblade - Charakternik. Złośliwy wojownik, wykorzystujący magię by osłabić przeciwników i zgnieść ich w walce bezpośredniej.
Warmage - Mag Bojowy/Mag Bitewny. Nietypowy mag, wyszkolony w posługiwaniu się pancerzami bez szkody dla rzucanych czarów.
Beguiler - Zwodnik. Ciekawy wariant maga bojowego, skupiony na mamieniu przeciwnika i wykorzystywaniu korzyści z wprowadzenia go w błąd.
Duskblade - Zmierzchoń. Kolejny wariant bitewnego czarodzieja, dość skutecznie popierający moce magiczne atutami bojowymi.
Spellthief - Złodziej Zaklęć. Wyjątkowo złośliwy łotrzyk, wykradający czary innych i obracający je przeciw nim.
Rogue - Łotrzyk/Złodziej. Bo nic tak dobrze nie robi wrogom, jak nóż w plecach.
Scout - Skaut/Zwiadowca. Zwinny, ruchliwy zwiadowca, zadający większe obrażenia, gdy nabierze rozpędu.
Marshal - Szeryf/Chorąży/Dobosz/Prowodyr. Bo żeby było zajebiście, czasem wystarczy po prostu... być.
Swashbuckler - Awanturnik. Szarmancki awanturnik, przedkładający spryt i pomysłowość nad brutalną rąbankę.
Archivist - Archiwista/Bibliotekarz. Badacz i kolekcjoner zaklęć powszechnie uważanych za "boskie".
Healer - Uzdrowiciel/Medyk. Niezbędny na każdym polu bitwy medyk polowy, zdolny w mig postawić na nogi nawet najciężej rannych.

Autorskie
Mortician - Patolog. Reprezentant ciemnej strony medycyny, od bolesnych operacji po potwora Frankensteina.
Hooker - Prostytutka. Niby zwykła dama lekkich obyczajów, ale zarabia po królewsku, a i oczy wydrapie... w mgnieniu oka.
Hobo - Żulik. Śmierdzący, namolny, wszystkożerny żulik kręcący się to tu, to tam.
Threat - Zabijaka/Siepacz/Rębacz. Kawał skurwiela, jak raz ruszy w jednym kierunku, to raczej nie da się go zatrzymać.
Economist - Ekonomista. Niezwykły specjalista od zasobów ludzkich, zdolny osiągnąć mistrzostwo w niemal dowolnej dziedzinie - od walki na topory, po handel rzepą.
Mag Nadprzewodzeń - Młody, szalony czarodziej, próbujący opanować przerastającą go moc.
Rzemieślnik - Typowy rzemieślnik zajmuje się wytwarzaniem wszelkiego rodzaju dóbr materialnych, od wytrychów po wozy, oraz ich transportowaniem i konserwacją. Wersja wariantowa pozwala nasycać wytworzone produkty potężną magiczną mocą.
Farmer - Farmer/Rolnik. Najprawdziwszy, ścigany przez obcych rednex z widłami, broniący swojej córki i ziemi... I ten jego wierny... krowa;]


http://www.bloodbowl-game.com/img/races/skavens/skavens_en.png

Offline

 

#2 2011-01-28 19:55:00

 Skavenloft

Packlord z Moulder

31451185
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2011-01-27
Posty: 34
WWW

Re: Lista Klas

KLASY WYMAGAJĄCE DOBREJ HISTORII
Czyli trzeba wymyślić jakąś sensowną wymówkę, skąd się takie "cuś" w Eberrońskim światku ulągło i jak się jego losy w świecie toczyły...

Oficjalne:
Bard - Bard/Minstrel/Skald/Trubadur. Urokliwy artysta i sztukmistrz, pieśnią inspirujący towarzyszy do działania.
Cleric - Kapłan/Kleryk. Potęga wiary gromiący nieumarłych i błogosławiący sojuszników.
Druid - Druid. Mądry opiekun naturalnej równowagi świata, głęboko związany z mocami natury.
Monk - Mnich. Walczący mnich wyszkolony przez mistrzów w pradawnych sztukach walki.
Paladin - Paladyn. Święty wojownik za wielką sprawę, przemierza świat oddany boskiej sprawie.
Knight - Rycerz. Nieco staromodny, wyznający złożony kodeks postępowania rycerz, oddany królowi, ojczyźnie i sercu wybranki.
Spirit Shaman - Szaman/Szaman Dusz. Wędrowiec po świecie duchów, przypomina nieco druida, choć jest związany z bardziej duchowymi aspektami świata.
Ardent - Gorliwiec.Nieco filozoficznie nastawiony do świata myśliciel, władający mocą umysłu.
Divine Mind - Boski Umysł. Psioniczny wojownik, przekonany o swym szczególnym posłannictwie, objawiającym się pod postacią boskiego daru kształtowania rzeczywistości siłą umysłu.
Dread Necromancer - Koszmarny Nekromanta. Wyjątkowo plugawy nekromanta, oddany tworzeniu nieumarłych sług i zadawaniu cierpienia pod każda postacią.
Lurk - Tajniak. Zwinny skrytobójca, wykorzystujący psioniczne zdolności do likwidowania swych ofiar.
Psion - Psionik. Badacz sekretów psioniki, oraz myśli i umysłów innych istot.
Psychic Warrior - Psychowoj/Psychowojownik.Wojownik wspomagający się w walce zdolnościami psionicznymi.
Soulknife - Brzytwa Umysłu. Wojownik posługujący się w walce ostrzem swojego umysłu.
Wilder - Dziki Psionik. Szalony, niekontrolowany psionik, intuicyjnie (nie)panujący nad nadnaturalną siłą swego umysłu.
Crusader - Krzyżowiec. Niemal fanatycznie oddany świętej misji wojownik, który przeszedł mordercze szkolenie bojowe, pozwalające mu osiągać w walce wyniki niewyobrażalne dla zwykłych rębajłów.
Swordsage - Zaklinacz Ostrzy. Niemalże czarownik miecza, walczący z pasją tak wielką, że jego ataki balansują na granicy prawdziwej magii.
Warblade - Fechmistrz. Najdoskonalej z możliwych wykształcony w boju wojownik, dzięki zaawansowanym technikom bojowym i dyscyplinie, zdolny dorównać w walce niemal każdemu przeciwnikowi.

Autorskie:
Bishop - Biskup. Kapłan w bardziej eberrońskim wydaniu - oddany nie tyle bogu, co idei.
Inventor - Wynalazca. Zajmuje się głównie... wynajdywaniem. Ogromne możliwości tworzenia różnych nowych urządzeń i wynalazków.
Zen Archer - Łucznik Zen. W zasadzie wariant mnicha, dostosowany do walki na dystans. Ciekawy potencjał bojowy i fabularny.
Deviant - Odszczepieniec. Mędrzec wyszkolony w technikach unieszkodliwiania i wykorzystywania czarcich mocy.
Wojewoda - Żywcem wyjęty ze starych bajań, mądry i charyzmatyczny wojownik wiodący swych towarzyszy do walki.


http://www.bloodbowl-game.com/img/races/skavens/skavens_en.png

Offline

 

#3 2011-01-28 19:57:45

 Skavenloft

Packlord z Moulder

31451185
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2011-01-27
Posty: 34
WWW

Re: Lista Klas

KLASY WYMAGAJĄCE ZNAKOMITEJ HISTORII
Czyli klasy niezwykłe i/lub potężne, których zaistnienie w świecie trzeba bardzo dobrze uzasadnić i udokumentować.

Oficjalne:

Dragon Shaman - Szaman Smoka/Smoczy Szaman. Szaman związany mistyczną więzią ze smoczym rodzajem i czerpiący potężną moc z wybranego koloru smoka.
Favoured Soul - Wybraniec Bogów. Obdarzony przez boga szczególnym błogosławieństwem i mocami przydatnymi w misji naprawy świata.
Ninja - Ninja/Wojownik Cieni/Kunoichi. Zwinny, nieprzewidywalny wojownik, podróżujący między planami by uderzać niezauważenie.
Samurai - Samuraj.Raczej słabo rozpisana profesja, macha dwoma mieczami i nieźle zastrasza wrogów na polu bitwy.
Wu-Jen - Mag Wu-Jen. Potężny, egzotyczny mag, który oddając się ascetycznym praktykom uzyskuje moce niedostępne dla innych czarujących, związane z kontrolą żywiołów i metamagią.
Dragonfire Adept - Akolita Smoczego Ognia. W zasadzie to jest gość, który zieje ogniem i tyle. Nic dodać, nic ująć.
Shugenja - Kapłan Shugenja. Egzotyczna wersja kapłana, cechująca się bliższym powiązaniem z energią żywiołów.

Autorskie:
Hybrid Elite Warrior - Superwojownik. Wojownik epickiego formatu, wyszkolony w łączeniu ogromnej siły z fantastycznymi, akrobatycznymi manewrami.
Ascendant - Wstępujący. Potężny psioniczny umysł, zdolny sprowadzać swoje alter-ego z innego świata.
Hexagunner - Sześciostrzelec. nieokiełznany rewolwerowiec, trafiający z biodra w monetę leżącą na dnie popielniczki w ostatnim wagonie przejeżdżającego pociągu.
Jumper - Skoczek. Niewiarygodnie mobilny wojownik, posługujący się teleportacją by skracać dystans walki i przedostawać się na tyły wroga.
Tenken - Tenken. Mistrz we władaniu mieczem (i właściwie niczym innym, bo nawet lekki puklerzyk mu przeszkadza) oraz specjalista od fantastycznych akrobacji i uników.
Szalbierz - Lekki i finezyjny mistrz oszustwa i manipulacji, dżentelmen w każdym calu i prawdziwy arystokrata wśród przestępców.
Evolutionist - Ewolucjonista. Dziwaczna istota, której organizm rozwija się i dostosowuje do zaistniałej sytuacji.
Żerca - Pierwotny kapłan zapomnianych sił rządzących naturą i wszechświatem, wyzwalający niszczycielską moc przy użyciu krwawych ofiar.


http://www.bloodbowl-game.com/img/races/skavens/skavens_en.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zgs-asg.pun.pl www.sojuszasylum.pun.pl www.msw.pun.pl www.watra.pun.pl www.waleczniwojownicy.pun.pl